Het is gelukt!

We hebben uw aanvraag voor zorg in het buitenland ontvangen. Nu is het onze beurt.

Wat we gaan doen:
  1. We controleren uw aanvraag

    Soms hebben we extra informatie nodig. Dan ontvangt u hierover bericht.
  2. We verwerken de eventuele extra informatie

    Is de aanvraag compleet? Dan nemen we uw aanvraag verder in behandeling.
  3. We beoordelen uw aanvraag

    Binnen 10 werkdagen vanaf vandaag. In sommige gevallen wordt de aanvraag beoordeeld door een medisch adviseur. Dan kan het langer duren dan 10 werkdagen.
  4. Uw aanvraag is goedgekeurd of afgekeurd

    U ontvangt onze reactie in Mijn IZZ of per post. Dit hangt af van uw postvoorkeur. U kunt hier uw postvoorkeur aanpassen.

    Uw machtiging is goedgekeurd

    Dan ontvangt u van ons een document om uw zorg in het buitenland te regelen. Dit is een garantieverklaring of S2-formulier.

    Uw machtiging is afgekeurd

    Dan laten we u weten waarom.

Misschien heeft u hier iets aan

Bent u al in het buitenland?
Zet uw postvoorkeur dan op digitaal. Dan ontvangt u ook in het buitenland onze berichten. Dit geldt alleen voor hoofdverzekerden.