Wij staan voor u klaar

U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen. Zo vindt u hieronder alvast het antwoord op de veelgestelde vragen. En natuurlijk staan onze medewerkers via de chat of aan de telefoon graag voor u klaar als u er zelf niet uitkomt.

  Veelgestelde vragen per onderwerp

Stel uw vraag aan chatbot Lizzy

  Regel het snel online

Zorgkosten terugvragen of betalen, een vergoeding opzoeken of uw zorgverzekering controleren. U regelt het zelf snel en veilig in de IZZ Zorgverzekering app. Of log in op Mijn IZZ Zorgverzekering. 

Online uw antwoord niet gevonden?

Stuur een bericht in de app

Heeft u het antwoord op uw vraag online niet kunnen vinden? Stuur ons dan een bericht in de app. Wij sturen u dan binnen 2 werkdagen een reactie.

Telefoonnummers

Kies hieronder het juiste telefoonnummer zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Belt u voor iemand anders? Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

  • Neem contact met ons op
    Bel naar 0900 - 02 74 (gebruikelijke belkosten).
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 15.00 uur.
    Houd uw klantnummer bij de hand.

    Belt u vanuit het buitenland?
    +31 24 32 97 642

    Heeft u in het buitenland zorg nodig? Bel dan met de VGZ Alarmcentrale: +31 40 297 57 30

  • Bel direct met de VGZ Alarmcentrale:
    +31 40 297 57 30

    De VGZ Alarmcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar.
  • In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.

    088 - 131 16 12 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 13.00 uur
    Houd uw klantnummer bij de hand.
     
    Zij helpen u graag bij:
    • Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
    • Het vinden van een (andere) zorgverlener
    • Regelen van een second opinion
    • Informatie over zorg in het buitenland
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Vinden en regelen van thuiszorg
  • Voor bellen met IZZ Zorgverzekering door VGZ betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Bellen naar IZZ Zorgverzekering door VGZ brengt dus geen extra kosten met zich mee.

    De klantenservice is op werkdagen bereikbaar op het nummer 0900 - 02 74.
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 15.00 uur. Houd uw klantnummer bij de hand.

    Aangepaste openingstijden
    Van 11 november t/m 31 januari hebben we aangepaste openingstijden.
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 18.00 uur
    Zaterdag: 9.00 tot 13.00 uur
    Zaterdag 30 december: 9.00 tot 17.00 uur.

     

Stichting IZZ

Heeft u vragen over uw lidmaatschap of over de ledenvoordelen bij Stichting IZZ?
Neem contact op met IZZ.