Hulp bij inloggen
Heeft u hulp nodig bij het inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering? Wij helpen u graag op weg.
Zo logt u in op Mijn IZZ Zorgverzekering
U kunt op 3 manieren veilig inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering.
Inloggen met DigiD en sms-controle
Met uw DigiD en sms-controle logt u veilig in op Mijn IZZ Zorgverzekering. Op de website van DigiD leest u bij 'Manieren van inloggen' hoe u inlogt met een sms-code.
Inloggen met de DigiD app
Log in met de DigiD app en een eigen pincode.
Inloggen met de IZZ Zorgverzekering app
Inloggen zonder DigiD? Gebruik dan de IZZ Zorgverzekering app.
Veelgestelde vragen over inloggen op Mijn IZZ Zorgverzekering
-
Graag leggen we u uit hoe u de sms-controle kunt aanvragen. Lees meer over de sms-controle aanvragen.
-
U kunt ook een sms-controle aanvragen op uw vaste telefoon. We vertellen u graag hoe u dat werkt. Uitleg sms-controle vaste telefoon aanvragen.
-
Het kan zijn dat u een ander telefoonnummer heeft geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat u de sms-controle nog niet heeft geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen.
-
We leggen u graag uit waarom deze extra stap nodig is. Lees meer over inloggen met een sms-code.
-
Zo vraagt u een DigiD aan:
- Vraag uw DigiD aan op de website van DigiD
- Houd hiervoor uw burgerservicenummer bij de hand
- Activeer de sms-controle bij uw aanvraag
- Voeg een telefoonnummer en e-mailadres toe bij uw aanvraag
- Onthoud uw gebruikersnaam en wachtwoord goed. Deze heeft u nodig om uw DigiD te activeren
- Binnen 3 werkdagen ontvangt u een brief thuis met een activeringscode
-
Woont u in het buitenland en heeft u de Nederlandse nationaliteit? Dan kunt u een DigiD aanvragen. Had u al een DigiD voordat u verhuisde naar het buitenland? Dan kunt u die gewoon blijven gebruiken.
U vindt meer informatie op de website van DigiD wanneer u zoekt op 'buitenland'.
-
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.
-
Ziet u het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruikt u misschien verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.
Informatie over mogelijke oorzaken vindt u op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.
-
We snappen dat u gegevens over uw gezondheid extra goed wilt beschermen. Daarom heeft DigiD nu een ID-check. U voegt dan een extra controle toe aan de DigiD app met uw paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Weten hoe dit werkt? U vindt alle informatie hierover op de website van DigiD.
Goed om te weten: ook zonder de ID-check zijn uw gegevens veilig.