Heeft u een klacht over de IZZ Zorgverzekering door VGZ? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Bellen gaat het snelst We kijken dan meteen wat we voor u kunnen doen.
Wil u uw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. U kunt ook een brief sturen. Het adres vindt u onderaan deze pagina.
Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor u? Dat we openstaan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we u steeds beter kunnen helpen.
Belangrijk: help ons om u snel te kunnen helpen!
Vul op het formulier altijd in:
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Dient u de klacht in voor iemand anders?
Dan zijn twee dingen belangrijk:
Heeft u het formulier ingevuld en verstuurd? Dan bent u klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.
Stuurt u ons liever een brief? Geef in uw brief antwoord op deze 3 vragen:
Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.
Zorgverzekeraar VGZ Afdeling Klachtenmanagement Postbus 1256 5602 BG EINDHOVEN
Doe een postzegel op de brief.