Klachtenformulier

Heeft u een klacht over de IZZ Zorgverzekering door VGZ? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Bellen gaat het snelst
We kijken dan meteen wat we voor u kunnen doen.

Wil u uw klacht schriftelijk indienen? Gebruik dan het klachtenformulier op deze pagina. U kunt ook een brief sturen. Het adres vindt u onderaan deze pagina.

Kwaliteitskeurmerk

Onze afdeling Klachtenmanagement heeft het IKM 3000 keurmerk gekregen. Hiermee onderscheiden we ons op het gebied van klachtenmanagement. Wat betekent dit voor u? Dat we openstaan voor klachten, zorgvuldig met klachten omgaan, klachten naar tevredenheid oplossen en van klachten leren. Zodat we u steeds beter kunnen helpen.

Klachtenformulier

Belangrijk: help ons om u snel te kunnen helpen!

Vul op het formulier altijd in:

  • Uw klantnummer (als u klant bent)
  • Uw telefoonnummer

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.


Bent u verzekerd bij IZZ Zorgverzekering door VGZ?
Ja
Nee



Wanneer bent u het beste bereikbaar?
Tussen 08:00 en 12:00
Tussen 12:00 en 15:00
Tussen 15:00 en 18:00


Wilt u ons een brief sturen over uw klacht?

Heeft u het formulier ingevuld en verstuurd? Dan bent u klaar. Stuur dan geen brief. Dat is niet nodig.

Stuurt u ons liever een brief? Geef in uw brief antwoord op deze 3 vragen:

  1. Waar bent u ontevreden over?
  2. Wat is volgens u de beste oplossing?
  3. Wat is uw telefoonnummer?

Dan kunnen wij zo snel mogelijk antwoord geven.

Adres voor de brief

Zorgverzekeraar VGZ
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG EINDHOVEN

Doe een postzegel op de brief.

Iemand anders uw klacht laten melden 

Vindt u het lastig om uw klacht te melden? Of vindt u het fijner als iemand die u vertrouwt dit voor u doet? Helemaal prima: dan kunt u iemand anders uw klacht of verzoek laten indienen. Dan hebben wij wel uw schriftelijke toestemming nodig. Daarna gaan wij voor u aan de slag.