Chat met ons
U chat met Lizzy, onze chatbot. Net als onze medewerkers is Lizzy getraind om u zo goed mogelijk te helpen. Weet Lizzy het antwoord niet? Dan verbindt hij u door met een medewerker.
Onze chatbot helpt om antwoord te geven op uw vragen. Lizzy is geen mens, maar een computer. U stelt uw vraag en Lizzy geeft automatisch antwoord. Zo wordt u sneller geholpen.
- Geen wachtrijen
- Geen belkosten
- Chat downloaden en opslaan
U kunt 24 uur per dag met Lizzy chatten
Chatten met Lizzy kan als het u uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. U hoeft niet te wachten tot een medewerker u kan helpen. Makkelijk en snel dus.
Kan Lizzy niet helpen? Dan verbindt zij u door
Lizzy helpt u altijd. Als Lizzy zelf het antwoord niet weet, verbindt zij u door met de juiste medewerker. Of zij geeft u het telefoonnummer wat u kunt bellen.
Zo werkt het:
- U start de chat rechts onderaan deze pagina
- U typt uw vraag in
- Lizzy stelt u soms een vervolgvraag en geeft u dan een antwoord
- Na afloop kunt u het gesprek downloaden en opslaan of uitprinten
Wat is dat nou precies een chatbot?
Een chatbot is een computer waar u mee praat, door korte berichten aan elkaar te typen. Dit heet chatten. U stelt een vraag en u krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist u dat chatbot komt van de woorden ‘chat’ en ‘robot’?
Kan de computer uw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot u door met een medewerker. Uw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.