U chat met Lizzy, onze chatbot. Net als onze medewerkers is Lizzy getraind om u zo goed mogelijk te helpen. Weet Lizzy het antwoord niet? Dan verbindt hij u door met een medewerker.
Onze chatbot helpt om antwoord te geven op uw vragen. Lizzy is geen mens, maar een computer. U stelt uw vraag en Lizzy geeft automatisch antwoord. Zo wordt u sneller geholpen.
Chatten met Lizzy kan als het u uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. U hoeft niet te wachten tot een medewerker u kan helpen. Makkelijk en snel dus.
Lizzy helpt u altijd. Als Lizzy zelf het antwoord niet weet, verbindt zij u door met de juiste medewerker. Of zij geeft u het telefoonnummer wat u kunt bellen.
Een chatbot is een computer waar u mee praat, door korte berichten aan elkaar te typen. Dit heet chatten. U stelt een vraag en u krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist u dat chatbot komt van de woorden ‘chat’ en ‘robot’?
Kan de computer uw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot u door met een medewerker. Uw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.