Hulp bij betalen

Wij schrijven binnenkort een bedrag af van uw rekening. Kunt u dit bedrag niet (in één keer) betalen? Geen zorgen, wij helpen u graag.

Het bedrag in termijnen betalen

U kunt dit bedrag helaas niet meteen in termijnen betalen. Volg onderstaande stappen om alsnog in termijnen te betalen:

  1. Laat het afgeschreven bedrag terugstorten op uw rekening (storneren). Dit regelt u via uw bank (app). Is onze afschrijving niet gelukt? Omdat er bijvoorbeeld te weinig saldo op uw rekening stond? Ook dan is het bedrag gestorneerd. Ga in beide gevallen naar stap 2.
  2. U krijgt van ons bericht dat de automatische incasso niet is gelukt.
  3. Nu kunt u in termijnen betalen. Dit regelt u makkelijk zelf online in Mijn IZZ Zorgverzekering. Lukt dit niet? Bel ons dan op 0900 - 02 74 (gebruikelijke belkosten).

Meer hulp nodig: bel ons als u er niet uitkomt

Neem vooral contact met ons op als u niet kunt betalen. Dan kijken we samen naar de beste oplossing. U kunt ons bellen op 0900 - 02 74 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00. Laat geld geen zorg worden.

Hoe staat u er financieel voor? Doe de test van Geldfit
Maakt u zich wel eens zorgen over uw financiële situatie? Of bent u benieuwd hoe u er voor staat? Doe de gratis en anonieme test op Geldfit.nl