Wij staan voor u klaar

U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen. Zo vindt u hieronder alvast het antwoord op de veelgestelde vragen. En natuurlijk staan onze medewerkers via de chat of aan de telefoon graag voor u klaar als u er zelf niet uitkomt.

  Veelgestelde vragen per onderwerp

Stel uw vraag aan chatbot Lizzy

  Regel het snel online

Zorgkosten terugvragen of betalen, een vergoeding opzoeken of uw zorgverzekering controleren. U regelt het zelf snel en veilig in de IZZ Zorgverzekering app. Of log in op Mijn IZZ Zorgverzekering. 

  Toch liever telefonisch contact opnemen?

Kunt u online niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!

Bel vanuit de IZZ Zorgverzekering app

Het snelst en het makkelijkst belt u vanuit uw app. Dan weten we wie u bent en hebben we uw gegevens bij de hand.

Goed om te weten: bij de klantenservice is het op dit moment erg druk. Houd er rekening mee dat u een langere wachttijd heeft. We doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen.

Tips om ons sneller te bereiken

  1. Iets aanpassen? Dat kan vaak gemakkelijk en snel via Mijn IZZorgverzekering of de IZZ Zorgverzekering app.
  2. Stel uw vraag tijdens onderstaande tijden aan onze chatbot. 

Telefoonnummers

Kies hieronder het juiste telefoonnummer zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Belt u voor iemand anders? Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

  • Neem contact met ons op
    Bel naar 0900 - 02 74 (gebruikelijke belkosten).
    Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 18.00 uur.
    Houd uw klantnummer bij de hand.

    Belt u vanuit het buitenland?
    +31 24 32 97 642

    Heeft u in het buitenland zorg nodig? Bel dan met de VGZ Alarmcentrale: +31 40 297 57 30

  • Bel direct met de VGZ Alarmcentrale:
    +31 40 297 57 30

    De VGZ Alarmcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar.
  • In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.

    088 - 131 16 12 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 13.00 uur
    Houd uw klantnummer bij de hand.
     
    Zij helpen u graag bij:
    • Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
    • Het vinden van een (andere) zorgverlener
    • Regelen van een second opinion
    • Informatie over zorg in het buitenland
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Vinden en regelen van thuiszorg
  • Voor bellen met IZZ Zorgverzekering door VGZ betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Bellen naar IZZ Zorgverzekering door VGZ brengt dus geen extra kosten met zich mee.

    De klantenservice is op werkdagen bereikbaar op het nummer 0900 - 02 74.
    Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 18.00 uur. Houd uw klantnummer bij de hand.

     

Stichting IZZ

Heeft u vragen over uw lidmaatschap of over de ledenvoordelen bij Stichting IZZ?
Neem contact op met IZZ.